כללי

חולצות מכופתרות לגברים – ככה תבחרו נכון

חולצה מכופתרת לגבר

 

חולצות מכופתרות לגברים יכולות להתאים הן לאירועים רשמיים והן להופעה קלאסית, כך שניתן להבין בקלות למה ניתן למצוא אותן כמעט בכל ארון בגדים. יחד עם זאת, מבחר הסגנונות והדוגמאות של החולצות המכופתרות, עלול להקשות עלינו את משימת התאמת החולצה המתאימה ביותר. ריכזנו עבורכם מספר טיפים לבחירת חולצה מכופתרת

תוכן עניינים

חולצות מכופתרות לגברים – סגנונות ודוגמאות נפוצות

חולצות מכופתרות לגברים הן עולם ומלואו, כאשר השימוש הרב תכליתי והמראה הקלאסי של שלהן הופכים אותן לפריטי הלבוש הנפוצים ביותר בארון הבגדים של הגבר הישראלי. 

 

חולצות מכופתרות לגברים מגיעות במגוון גזרות, סגנונות ודוגמאות ובין הנפוצות מביניהם ניתן למצוא את חולצות בעלות צווארון (רגיל, איטלקי, כפתורים ועוד); גזרות קלאסיות או מוצרות (SLIM FIT); עם כיס / בלי כיס; סוגי בדים שונים – פוליאסטר, כותנה ועוד.

חולצות מכופתרות לגברים

כיצד בוחרים חולצות מכופתרות לגברים?

כפי שראינו, קיימים לא מעט סוגים שונים של חולצות מכופתרות לגברים ובכדי לבחור את החולצה המתאימה ביותר עבורכם, כדאי יהיה להתמקד בפרמטרים הבאים:

סגנון אירוע

בעוד שבאירועים רשמיים נעדיף חולצה בצבעים אחידים או בדוגמה אחידה, הרי שבאירועים קלילים יותר נוכל לבחור בהדפסים או צבעים נועזים יותר או חולצות מכופרות קצרות

גזרה

אמנם יש אין סוף סוגי טרנדים, אך בסופו של דבר, חשוב לבדוק כי החולצה יושבת עליכם היטב ומתאימה בדיוק לגזרה והמידות שלכם.

איכות

חולצה מכופתרת איכותית תצליח לשמור על המראה הקלאסי שלה לאורך זמן וכן משפיעה על התחושה כשלובשים אותה. לכן, מומלץ לרכוש את החולצה מכופתרת בחנות מקצועית ובעלת שם בתחום אופנת הגברים בכלל וחולצות מכופתרות בכלל, ולבחור בחולצות מכופתרות איכותיות העשויות מחומרים כמו כותנה, פשתן ומשי.

 

התאמה עם מכנסיים קיימים

 

אם יש לכם מכנסיים אלגנטיים שאתם רוצים ללבוש זה יכול לחסוך לכם התלבטות, מכיוון שתצטרכו להתאים את החולצה המכופתרת מבחינת צבע, גזרה וסגנון. לחלופין תוכלו לסגור פינה עם חליפת גברים שתבטיח שתיראו הכי אלגנטים באירוע.

 

חולצות מכופתרות לגברים קונים ב – BOGART

במידה ואתם מחפשים חולצות מכופתרות לגברים, לאירועים חגיגיים, קלאסיים או לפגישות עסקיות, אתם מוזמנים לבקר באתר הבית או באחד מהסניפים של BOGART, הרשת המובילה והעדכנית ביותר בתחום האופנה לגברים. אצלנו תוכלו למצוא מגוון קולקציות וסוגים שונים של חולצות מכופתרות לגברים, כך שתוכלו למצוא ולבחור בקלות את החולצה המכופתרת המתאימה ביותר עבורכם