כללי

5 טיפים לבחירת מכנסיים ארוכים לגבר 

כל גבר הולך במהלך חייו הבוגרים עם עשרות זוגות מכנסיים ארוכים. זה אולי נראה לכם ברור, אבל לא תמיד קל לבחור מכנסיים ארוכים לגבר שגם יחמיאו לגזרה הפיזית שלו, גם יהיו לו נעימים על הגוף וגם יתאימו לאירוע או המקום בו הוא נמצא. ישנם מספר 5 טיפים שכל גבר חייב להכיר כאשר הוא בא לבחור מכנס ארוך:

  1. חשוב להתאים את המכנס לגזרה הפיזית שלך – לגבר בעל מבנה גוף רזה וגבוה לא יתאים אותו מכנס כמו לגבר בעל מבנה גוף רחב ונמוך.
  2. תקדישו מחשבה לבחירת סוג הבד שממנו המכנס עשוי בד פשתן ובד מסוג דרייפיט מתאימים יותר לעונת הקיץ בה מזיעים יותר בשונה מבד ג’ינס או בד קורדרוי שהם בדים חמים יותר שלא נותנים אוורור לגוף.
  3. התאימו את הגזרה של המכנס למקום אליו אתם הולכים- מכנס קצר או מכנס בגזרת ברמודה יכול להתאים כאשר אתם עושים ספורט או יוצאים לחוף הים, אבל לא תלבשו אותו לחתונה או לעבודה שלכם במשרד. 
  4. תקדישו מחשבה לבחירת הצבע של המכנס. מכנס בעל צבע כהה כמו שחור או כחול כהה, יהיה חם יותר בקיץ מאשר מכנס בצבע תכלת או צבע חום בהיר או אפור. עוד חשוב לשים לב שאם אתם לובשים מכנס בהיר – יש יותר סיכוי שהוא יתלכלך לכם בכתמים.
  5. התאימו בין המכנס ובין החולצה שאתם לובשים.

מתי מומלץ לגברים ללבוש מכנס ארוך ולא מכנס קצר?

לכל גבר יש את ההעדפות האישיות שלו בנוגע לסוג המכנס שהוא אוהב ללבוש לעבודה, לאירועים חברתיים או לאירועים רשמיים. חשוב להיות מודעים לכך, שתחום האופנה בנוי מקודים חברתיים ומוסכמות חברתיות ואם אתם רוצים להיות אופנתיים – אתם חייבים לפעול לפי נורמות אלו. כך למשל, פחות מקובל להגיע לאירוע כמו חתונה או בר מצווה עם מכנס קצר, לאירועים מסוג זה מומלץ ללבוש מכנס ארוך ומחויט. 

בסופו של דבר, עליכם לבחור לאזן בין הסגנון שמתאים לכם באופן אישי ובין הטרנדים האופנתיים שישנם בארץ ובעולם.