כללי

מכנס מחויט לגבר

מכנס מחויט לגבר

מכנס מחויט לגבר הוא פריט לבוש שבקלות יכול לשדרג את הלוק ומקנה ללובש אותו מראה יוקרתי, רציני ומלא ביטחון. מסיבה זו אנשי עסקים ומי שמחזיק בעמדות כוח מקפידים על לבוש מוקפד ומחויט, אם מדובר בחליפות מחויטות או בשילוב של מכנסיים אלגנטיים עם חולצה מכופתרת. יותר מזה, במשרות מסוימות, כמו בתחום עריכת דין , במשרדי רואי חשבון או במשרדים ממשלתיים, לעתים לבוש אלגנטי הוא קוד לבוש בסיסי. עבור אוכלוסיות מסוימות מכנסיים אלגנטיים הם פריט לבוש בסיסי, כמו אצל חרדים.

מכנסיים מחויטים הוא פריט לבוש שמשדר חגיגיות בלא מאמץ וישראלים רבים מנצלים את זה בחגים ובשבתות. בליל הסדר או בתפילת מנחה, מכנס מחויט מעניק לכל הלובש אותו מראה מכבד, אסוף ויפה.

מכנס מחויט לגבר

על מה אני צריך להסתכל בעת קנייה של מכנסיים מחויטים לגברים?

שווה להשקיע ברכישת מכנס מחויט, מכיוון שמכנס איכותי יישאר איתכם לטווח הארוך ויסגור לכם פינה בכל אירוע, חג או אפילו דייט, בטח אם מדובר במכנס חלק (ללא פרינטים) בצבע בסיסי כמו שחור או אפור. מכנס שכזה עשוי להתאים לבניית לוקים רבים מה שמגוון לכם את ארון המלתחה באופן מיידי.

כשאתם בוחרים מכנס מחויט, שימו לסוג הבד ולאיכותו. בדים מסוימים עשויים להיות נעימים למגע, נושמים ומחמיאים. הדבר השני שיש לשים לב אליו הוא הגזרה וההתאמה. בעת רכישת של מכנס מחויט חשוב למדוד אותו, מן הסתם, ולשים לב שהוא מחמיא למבנה הגוף. לעתים תצטרכו לעשות תיקונים על מנת שהמכנס יתאים בול, כמו מכפלות או הצרות, אבל זה שווה את זה.

מכנס מחויט ליום יום

אין גבר שלא יכול ללבוש מכנס מחויט, גם אם יש כאלה יצטרכו יותר התאמות. מדובר בפריט לבוש כללי ולא בהחלטה אופנתית נחרצת. מכנסיים מחויטים מתאימים לגברים מכל מגזר, בכל גיל ועם טעמים אופנתיים שונים. בישראל לא נהוג ללבוש בגדים אלגנטיים מחוץ לשעות העבודה, כמראה קז’ואלי. הישראלים מסתפקים בדרך כלל בבגדים פשוטים, בטח בקיץ המהביל. דווקא מסיבה זו לבישת מכנסיים מחויטים בערב יום חול יכולה לעשות רושם על הסביבה ולהעניק ללובש אותם לוק ייחודי. תנסו את זה, גם אם זה לא יתפוס – לפחות תיראו מעולה. הצוות של בוגארט פה בשביל לסייע לכם בהתאמת מכנס מחויט איכותי.