כללי

איך תשלב חולצות פולו בקיץ

חולצת פולו לגבר

חולצות פולו אף פעם לא יצאו מהאופנה, אבל הקיץ הן חוזרות ובגדול. מדובר בפריט לבוש רב תכליתי ועל זמני בארונות הקיץ. עם הצווארון הקלאסי והגזרה הנוחה שלהן, חולצות אלה יכולות להציע מראה מסוגנן ובו זמנית נינוח, שניתן ללבוש ליומיום או לאירועים. אז באיזה דרכים שונות ניתן לשלב חולצות פולו בקיץ, כך שישדרגו את הסטייל שלכם בלי להתפשר על נוחות?

תוכן עניינים

סגנון קלאסי קז’ואלי

כדי להשיג מראה נינוח ולא מתאמץ, אפשר לשלב חולצות פולו עם זוג מכנסי צ’ינו. כדאי לבחור בצבעים שמשלימים זה את זה, לדוגמה חולצות פולו בצבע כחול נייבי עם מכנסי צ’ינו בגווני בז’. אפשר גם לשלב חולצת פולו צבעונית עם ג’ינסים לגברים. את המראה הזה אפשר לחתום עם נעלי ספורט לבנות נקיות. שילוב זה יכול להתאים לאירועים בערב או טיולי סוף שבוע. אם אתם מחפשים חולצות פולו או ג’ינסים לגברים אתם יכולים למצוא קולקציה מגוונת ביותר אצל BOGART.

 

סגנון אלגנטי מתוחכם

אם אתם רוצים להפוך את המראה למעט אלגנטי ומתוחכם יותר, אפשר לעשות זאת בקלות. בחרו חולצות פולו מכופתרות בצבעים כהים ושלבו אותם עם זוג מכנסיים אלגנטיים בצבע שחור או כחול כהה. הוסיפו למראה הזה חגורת עור ונעלי עור כדי להשלים את הלוק. מראה זה יכול להיות אידיאלי ליום במשרד, ארוחת ערב במסעדה או פגישה חשובה.

איך תשלב חולצות פולו בקיץ

שיק ספורטיבי

למראה ספורטיבי שלבו חולצות פולו מכופתרות עם זוג מכנסיים קצרים. בחרו בבדים נושמים וקלילים בצבעים מתאימים. למראה זה הוסיפו סניקרס או סנדלים. הלוק הזה יהיה נוח במיוחד, ישמור עליכם מפני חום והזעה ויהיה מושלם לפעילויות בחוץ.

 

סטייל חוף ים

חולצות פולו יכולות להוות לוק מנצח לאירועים על חוף הים. אפשר לשלב חולצות אלה עם בגד ים עם הדפס או פשוט אחד צבעוני. השאירו את הכפתורים של חולצת פולו פתוחים למראה עם מינימום מאמץ. אל זה צרפו כפכפים, כובע קש ומצב רוח טוב- וזהו, יש לכם את מראה חוף הים המושלם שיגרום לכם להרגיש כאילו אתם נמצאים על חוף ים בקליפורניה.