כללי

המדריך לבחירת ג’ינס לגבר

ג'ינס לגבר - המדריך לבחירה נכונה
כשזה מגיע לאופנת גברים, ג’ינסים הם מצרך הכרחי בארון. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות שקיימות היום, בחירת הגינס הנכון יכולה להיות משימה לא פשוטה. מגזרה ועד בד וסגנון, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון. הנה כמה טיפים שיעזרו לך בתהליך בחירת הג’ינס המתאים.

מבנה גוף וגזרה

  1. חשוב מאוד שתבין ותכיר את מבנה הגוף שלך, כל סגנון שונה מתאים לצורת גוף אחרת. אז מה המבנה שלך? רזה? אתלט? שרירי או מלא?
  2. בנוסף כשאתה קונה ג’ינס לגבר אתה צריך לשים לב לגזרה שלו, האם זה ג’ינס עם גזרה גבוה או נמוכה? האם אתה אוהב שהג’ינס יושב על המותן? או דווקא מעל המותן?
גזרה ישרה: לג’ינס ישר יש רוחב עקבי לאורך כל הרגל, מהמותן ועד הקרסול. הם סגנון קלאסי שלרוב מתאים לכל סוגי הגוף. סקיני: סקיני ג’ינס צמודים, גזרה הדוקה מהמותן ועד הקרסול.גזרת הסקיני מאוד פופולארית כיום. בויפרנד: לג’ינס בויפרנד יש גזרה נינוחה ומשוחררת, הג’ינס יהיה רחב ולא צמוד על הרגל.  
ג'ינס לגבר - המדריך לבחירה נכונה

ג’ינס לגבר – המדריך לבחירה נכונה

סוג ואיכות בד הג’ינס

גם לאיכות בד הג’ינס יש השפעה על הגזרה עצמה, ג’ינסים עשויים בדרך כלל מג’ינס, שהוא בד עמיד ויציב. עם זאת, בתחום הדנים, ישנם סוגים שונים של בדים המשמשים ליצירת סגנונות ומרקמים שונים אך הבד הנפוץ ביותר הוא 100% כותנה: זהו הבד המסורתי והקלאסי ביותר המשמש לג’ינס. הוא עשוי כולו מכותנה וידוע בעמידותו ובחוזקו, אך עדיין נוח וגמיש על הגוף מבדים אחרים. בשורה התחתונה, בחירת הג’ינס המתאים לגברים כרוכה בהתחשבות בגזרה, סוג הבד והסגנון המתאימים למבנה הגוף ולהעדפותיך האישיות. ממליצים לך לנסות כמה גזרות עד שתמצא את זו שמחמיאה לגזרה שלכם ומשקפת את הסגנון שלכם. שקול את סוג הבד כדי שיהיה לך כמה שיותר נוח!. ובסופו של דבר אין כמו ג’ינס בארון! מתאים לכל אירוע. בהצלחה!