כללי

מה צריך לקחת בחשבון כשבוחרים מעיל לגבר?

מעיל לגבר - בוגארט

כשזה מגיע לאופנת גברים, פריט חשוב אחד שאסור להתעלם ממנו הוא מעיל הגברים. מעיל שנבחר היטב לא רק מחמם בחודשים הקרים יותר, אלא גם מוסיף נופך של סגנון ותחכום למראה הכללי שלכם. איך בוחרים את המעיל המושלם לכם, האם הוא באמת משלים את הסגנון האישי ואיך המעיל יכול להעיד על סגנון החיים שלכם? מיד תגלו את הכל. 

מה המטרה ברכישת מעיל לגבר?

לפני שתלכו לבחור את המעיל המתאים לכם, חשוב להבין מה מטרת רכישת המעיל. האם אתם מחפשים מעיל לגבר שיחמם אתכם בחורף, מעיל קליל לעונות המעבר, מעיל ספורט, מעיל אלגנט, או מעיל לחופשת סקי? לכל מעיל המטרה שלו וחשוב להבחין בין הסוגים והסגנונות הקיימים למעילים השונים. 

איך להתאים את המעיל לסגנון שלכם

מעילי גברים מגיעים בסגנונות שונים, ממעילים קלאסיים ועד מעילים לגברים מודרניים ועכשוויים. בחרו סגנון שמתאים לטעם האישי שלכם ומשלים את מבנה הגוף שלכם. וודאו שהמעיל מתאים לכם היטב, ויש בו גם מקום לשכבות נוספות במידת החורף. כמו כן, חשוב לתת את הדגש גם על החומרים מהם המעיל עשוי. מעילי צמר מצוינים לחמימות, בעוד שאופציות עמידות למים הן ללא ספק חשובות במקומות בהם הגשמים הם בתדירות גבוהה במיוחד. בכל הנוגע לצבע, מעילי גברים מציעים מגוון רחב של אפשרויות. צבעים קלאסיים כמו שחור, נייבי ואפור פחם הם מגוונים וניתן לשלב אותם בקלות עם תלבושות שונות. עם זאת, אל תפחדו להתנסות עם צבעים נועזים יותר אם זה מתאים לסגנון שלכם.

אל תתפשרו על איכות המעילים

בחירת מעילים לגברים מתאימים כרוכה בהתחשבות בגורמים כמו השימוש המיועד, הסגנון, החומר, הצבע, הפרטים והתקציב במידת הצורך. על ידי התחשבות בהיבטים אלו, תוכלו לבחור מעיל לגבר שלא רק שומר עליכם מהקור אלא גם מראה אופנתי ומרגש לסגנון הלבוש שלכם ומשלים אתכם. חשוב לזכור שמעיל שנבחר היטב הוא השקעה גם בנוחות וגם בסגנון. בין אם אתם מחפשים מעיל לימים הקרים של החורף או פשוט מחפשים מעיל לדייט קליל וקז’ואל, מעיל גברים שנבחר בקפידה יכול להיות החבר הכי טוב שלכם, בכל עונות השנה. רשת BOGART נוסדה בשנת 2002 ומתמחה באופנה עכשווית לגברים. פריטי אופנה איכותיים, בעלי חומרי גלם ברמה גבוהה, מעוצבים ומתאימים לכל גיל, ולכל מידה.