שאלות ותשובות נפוצות
הזמנות
ניתן לבצע הזמנה באתר ב־2 דרכים:
התחברות לאזור האישי שלך – באמצעות לחיצה על הכפתור המיועד בראש העמוד, יצירת רשומה, הזנת פרטי משתמש: שם מלא, כתובת דוא"ל וכתובת למשלוח, ולאחר מכן ניתן להתחיל להוסיף פריטים לסל הקניות. בתחום בחירת המוצרים יש לגשת לעמוד התשלום, לבחור את אופן התשלום ולסיים את ההזמנה.
רכישה כאורח ללא רישום – ניתן לבצע רכישה גם מבלי ליצור חשבון.
למרבה הצער, לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר ביצועה באתר. עם זאת, ניתן לבקש ביטול הזמנה ויצירת הזמנה חדשה על מנת לבצע את השינויים הנדרשים.
על מנת לבטל הזמנה, יש באפשרותך 2 אפשרויות:
יצירת אזור אישי וביטול ההזמנה.
פנייה לשירות הלקוחות בטלפון 1700-55-66-85 או במייל [email protected] בימים א'-ה' (לא כולל חג וערבי חג) בין השעות 09:00–15:00.
פנייה לשירות הלקוחות שלנו ב־WHATSAPP בעמוד יצירת קשר.
לאחר שעות הפעילות ניתן לשלוח הודעה SMS, MAIL או הודעת פייסבוק (DM), וצוות שירות הלקוחות יטפל בנושא כשישוב לפעילות.
לאחר ביצוע ההזמנה והרכישה, תקבלו מאיתנו אימייל שאישור ההזמנה התקבל ואנו מתחילים לעבד את המשלוח.
בסיום הטיפול בהזמנה נודיע לכם מתי ההזמנה שלכם יוצאת למשלוח.
אם פתחתם אזור אישי באתר, תוכלו לעקוב אחר ההזמנה שלכם בכל רגע נתון.
אנו מקבלים את כל אמצעי התשלום המקובלים כגון VISA, MASTERCARD, AMERICAN EXPRESS.
כיום, לא ניתנת האפשרות לרכישה באתר באמצעות שוברים וכרטיסי מתנה מסוג GIFT CARD.
בוודאי שאפשר. מדרגות התשלומים הן לפי החלוקה הבאה:
עד 250 ₪ – תשלום 1.
251 ₪ ועד 500 ₪ – 2 תשלומים.
501 ₪ ועד 1000 ₪ – 3 תשלומים.
1001 ₪ ומעלה – 4 תשלומים.
קודם כל נאמר – שיש לך טעם נהדר!
על מנת להבדיל בין דגמים, דרוש מדידת התאמה למבנה הגוף של הלובש. לכן חשוב להגיע פיזית לאחד מסניפינו לקבלת התאמה מושלמת וגם כדי לקבל ייעוץ מקצועי.
טווח המחירים לחליפה הוא החל מ־890 ₪, וזה תלוי בגזרה, בבד ובדגם (שלעיתים שונים מחנות אחת לאחרת).
להתרשמות ראשונית של חליפות הגברים של BOGART – כדאי ללחוץ כאן.
כדאי לקבוע פגישה מראש לאחד הסניפים בפריסה ברחבי הארץ.
בוודאי. ניתן להשתמש במגוון שוברים וכרטיסי מתנה (GIFT CARD):
קרנות השוטרים + ארגון המורים.
מועדון "חבר" – מועדון ההרכשות של אנשי כוחות הביטחון.
"תו הזהב" של שופרסל.
שוברי BUYME.
כרטיסי MAX מסוג: SUPER GIFT CARD | GIFT CARD.
אפליקציית MYGIFT מבית MAX.
מגוון כרטיסים נוספים (פיזיים ודיגיטליים).
אופן השימוש בשוברים – תחת תקנון השוברים וכרטיסי המתנה באתרים הרלוונטיים.
בוודאי. דרך הסניפים שפרושים ברחבי הארץ.
לרשימת הסניפים – יש ללחוץ כאן.
משלוח ואספקה
ההזמנה מסופקת בין הימים ראשון עד חמישי (ימי עסקים בלבד). בימי שישי, שבת, חול המועד חג וערבי חג לא תתבצע אספקה.
אספקת המשלוח תיערך בין 3 עד 10 ימי עסקים מיום ביצוע העסקה וקבלת אישור חברת האשראי לכיסוי החיוב ואישור נקלט בהצלחה (לא כולל שישי, שבת, ערב חג וחול המועד).
עלות דמי משלוח עם שליח עד הבית בהזמנה החל מ־199 ₪ תהיה ללא עלות. בהזמנה מתחת לסכום זה, דמי המשלוח יהיו 30 ₪ אשר יתווספו לסכום הקנייה בעת התשלום.
איסוף עצמי מנקודת חלוקה – עלות של 15 ₪.
ניתן גם לבצע משלוח לסניף הקרוב לבחירתך ללא עלות וללא סכום הזמנה מינימלי.
אפשרויות שילוח שעומדות לרשותך בעת ההזמנה הן:
נקודת חלוקה – איסוף עצמי מנקודת חלוקה הקרובה לביתך, וניתנת לבחירה בעת ביצוע ההזמנה.
משלוח עד אליך – משלוח על ידי שליח לביתך או למקום עבודתך.
איסוף עצמי מסניפי הרשת – רשימת הסניפים מופיעה באתר.
דמי משלוח:
בהזמנה עד 199 ₪ (כולל מע"מ): דמי המשלוח הם 30 ₪.
בהזמנה מעל 199 ₪ (כולל מע"מ): לא ייגבו דמי משלוח.
איסוף מנקודת חלוקה – 15 ₪.
ללא עלות – באיסוף עצמי מסניפי הרשת.
לא. שירות המשלוחים פועל רק בישראל.
אם אהבת דגם שלנו, ניתן להזמין את המשלוח לחבר או למשפחה בארץ, והם יבצעו משלוח למדינת היעד בעצמם.
במקרה כזה חשוב לעדכן את צוות השירות של BOGART בהקדם, על מנת שנוכל לטפל בחומר הפגם בהקדם האפשרי.
שירות הלקוחות עומד לרשותך בכל שאלה או בקשה. אנו זמינים בימים ראשון עד חמישי בין השעות 10:00–15:00 בטלפון 1-700-55-66-85 או בפנייה ב־WHATSAPP שירות הלקוחות שלנו בלחיצה כאן.
מחוץ לשעות הפעילות ניתן לפנות אלינו במייל, בהודעת SMS, או בהודעת פייסבוק. צוות שירות הלקוחות ידאג לחזור אליך ולטפל בנושא בהקדם.
במידה ויתגלה פגם במוצר, תבוצע החלפה ללא עלות לפי צורכי ההזמנה.
במקרה כזה, חשוב לעדכן את צוות השירות של BOGART בהקדם, על מנת שנוכל לטפל בחוסר הפריט בהקדם האפשרי.
שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותך בכל שאלה או בקשה. אנו זמינים בימים ראשון עד חמישי בין השעות 10:00–15:00 בטלפון 1-700-55-66-85 או בפנייה ב־WHATSAPP.
מחוץ לשעות הפעילות ניתן לפנות אלינו במייל, בהודעת SMS או בהודעת פייסבוק. צוות שירות הלקוחות ידאג לחזור אליך ולטפל בנושא בהקדם.
במידה ויתגלה חסר בפריט, תבוצע החלפה ללא עלות לפי צורכי ההזמנה.
במקרה כזה, חשוב לעדכן את צוות השירות של BOGART בהקדם, על מנת שנוכל לטפל בחוסר ההתאמה במהירות האפשרית.
שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותך בכל שאלה או בקשה. אנו זמינים בימים ראשון עד חמישי בין השעות 10:00–15:00 בטלפון 1-700-55-66-85 או בפנייה ב־WHATSAPP.
מחוץ לשעות הפעילות ניתן לפנות אלינו במייל, בהודעת SMS או בהודעת פייסבוק. צוות שירות הלקוחות ידאג לחזור אליך ולטפל בנושא בהקדם.
במידה ויתגלה חוסר התאמה, תבוצע החלפה ללא עלות לפי צורכי ההזמנה.
ביטול עסקה, החזרות והחלפות
החלפת הפריט במוצר אחר או השבתו כנגד קבלת זיכוי כספי (או קבלת שובר זיכוי לשימוש בחנויות הרשת) תיעשה בתנאי BOGART (לא כולל חנויות עודפים), בהתאם למדיניות ההחלפות הארצית הנהוגה ברשתות האופנה, כפי שתעודכן מעת לעת, וזאת בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר על ידי הלקוח, ובתנאי שלא נעשה במוצר שימוש כלשהו.
הפריט שהוחזר ייבדק במשרדי BOGART. לאחר מכן תועבר בקשת ההחזר לאישור ולבדיקה.
ההחזר יבוצע אך ורק באותו אמצעי תשלום שבו בוצעה העסקה, בתוך 14 יום ממועד קבלת הבקשה לביטול העסקה ו/או החזרת הפריטים, לפי המאוחר מביניהם.
במקרה של עסקה בכרטיס דביט (דיירקט) – הזיכוי יבוצע בתוך 7 ימי עסקים.
כדי לעקוב אחר סטטוס ההחזר שלך, אנא עיין בדוא"ל האישור שקיבלת מאיתנו.
לאחר קבלת אישור ההחזר שלנו במייל, יש לבצע מעקב מול חברת האשראי שלך.
השבת פריטים ו/או החלפתם בפריטים אחרים ו/או קבלת זיכוי כספי תתבצע בכפוף למדיניות ההחזרות וההחלפות.
מועדון חברים - VIP MEMBERS
היי, נכון להיום האתר לא מחובר ישירות למועדון. מה שכן, כל חברי מועדון BOGART יכולים לצבור נקודות גם ברכישה באתר.
רק חשוב לאחר ביצוע ההזמנה, לעדכן במייל, בפנייה באתר או בוואטסאפ של שירות הלקוחות, שהרכישה בוצעה דרך האתר ולמסור את מספר ההזמנה ותעודת הזהות של בעל המועדון.
צוות השירות יעדכן את הנקודות עבור הרכישה ידנית בחשבון המועדון של בעל הכרטיס.
חשוב לדעת: את הטבת יום ההולדת של 20% הנחה ניתן לממש אך ורק בסניפי הרשת.
חשוב לדעת: חידוש מנוי ניתן לבצע בסניפים בלבד.
עלות החידוש או ההצטרפות היא 49 ₪ לשנה, והחברים זכאים ל:
צבירת 10% מערך כל קנייה (חשבונית).
50 ₪ מתנה למימוש החל מהחודש העוקב להצטרפות ובתוקף ל־3 חודשים.
גם מתנת יום הולדת של 20% הנחה למימוש בחודש יום ההולדת.
שאלות ותשובות נפוצות
הזמנות
איך מבצעים הזמנה באתר?
ניתן לבצע הזמנה באתר ב2 דרכים:
1. התחבר לאתר לאזור האישי שלך, באמצעות לחיצה על הכפתור המיועד בראש העמוד,
* לצורך הרשמה, יש להזין את פרטי המשתמש: שם מלא, כתובת דואר אלקטרוני וסיסמה, ולאחר מכן ניתן להתחיל להוסיף פריטים לסל הקניות. בתום בחירת המוצרים, יש לגשת לעמוד התשלום, לבחור את אופן המשלוח ולסיים את ההזמנה.2. לחלופין לבצע רכישה כאורח ללא רישום.
כיצד אוכל לבטל או לשנות את ההזמנה שלי?
למרבה הצער, לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר ביצועה מהאתר. עם זאת, באפשרותך לבקש ביטול הזמנה, ויצירה הזמנה חדשה על מנת לבצע את השינויים הנדרשים.
על מנת לבטל הזמנה, יש באפשרותך 2 אפשרויות:
1. יצירת אזור אישי וביטול הזמנה
2. פנייה לשירות הלקוחות בטלפון: 1700-55-66-85 או במייל [email protected] בימים א-ה (לא כולל חג וערבי חג) בשעות 09:00 – 15:00.
3. פנייה ב-WhatsApp שירות הלקוחות שלנו בלחיצה כאן
לאחר שעות אלו, אפשר לשלוח אלינו SMS (סמס) או MAIL (מייל) או הודעה פרטית (DM) בפייסבוק, וצוות שירות הלקוחות יטפל בנושא כשיחזור לפעילות
איך ניתן לעקוב אחר ההזמנה שלי?
לאחר ביצוע ההזמנה והרכישה תקבלו מאיתנו אימייל שהצוות התחיל לעבוד על הזמנתכם.
בסיום הטיפול בהזמנה, נודיע לכם מתי ההזמנה שלכם יציאה למשלוח.
אם פתחתם אזור אישי באתר, תוכלו לעקוב אחר ההזמנה שלכם בכל רגע
מהן אפשרויות התשלום שלי?
אנו מקבלים את כל אמצעי התשלום הפופולריים כגון Visa, MasterCard, American Express
כיום, לא ניתנת האפשרות לרכישה באתר באמצעות שוברים וכרטיסי מתנה Gift Card
האם ניתן לשלם בתשלומים באתר?
בוודאי שאפשר. מדרגות התשלומים הן לפי החלוקה הבאה:
1. עד 250 ₪: תשלום 12. 251 ₪ ועד 500 ₪: 2 תשלומים
3. 501 ₪ ועד 1000 ₪: 3 תשלומים
4. 1001 ₪ ומעלה: 4 תשלומים
האם אפשר להזמין חליפה מהאתר?
קודם כל נאמר, שיש לך טעם נהדר!
אלגנט להבדיל מקז׳ואל, דורש מעט מדידות והתאמה למבנה הגוף של לובש החליפה, ולכן חשוב להגיע פיזית לאחד מסניפנו לקבלת התאמה מושלמת, וגם כדי לקבל מחיר,
מה שכן נוכל לומר, שטווח המחירים הוא החל מ-890 ₪, וזה תלוי במידת הג׳קט והמכנס (שלעיתים שונים ממבנה גוף אחד לאחר)להתרשמות ראשונית של החליפות של BOGART – כדאי לבקר פה
כדאי לקפוץ לסניף הקרוב לביתך, לאחד מהסניפים שפרוסים ברחבי הארץ, לרשימת הסניפים – יש ללחוץ כאן.
האם ניתן לממש שוברי וכרטיסי מתנה בסניפי הרשת?
בוודאי. ניתן להשתמש במגוון שוברי וכרטיסי מתנה (Gift Card)
1. קרנות השוטרים + ארגון המורים
2. מועדון "חבר" – מועדון הצרכנות של אנשי כוחות הביטחון
3. "תו הזהב" מבית שופרסל
4. שוברי BUYME
5. כרטיסי MAX מסוג: SUPER GIFT CARD | GIFT CARD
6. אפליקציית MYGIFT מבית MAX
7. מגוון כרטיסי "נופשונית" (מגנטיים ודיגיטליים)
אופן השימוש ותנאי השימוש – תחת תקנוני השוברים וכרטיסי המתנה באתרים הרלוונטים
האם ניתן לרכוש ברשת BOGART גיפטקארד (GIFTCARD)?
בוודאי. דרך הסניפים שפרושים ברחבי הארץ.
לרשימת הסניפים – יש ללחוץ כאן.
משלוח ואספקה
מה זמני אספקת המשלוח?
ההזמנה תסופק בין הימים ראשון עד חמישי (ימי עסקים בלבד), בימי שישי, שבת, חול המועד חג וערבי חג לא תתבצע אספקה.
אספקת המשלוח הינה 3 עד 10 ימי עסקים מיום ביצוע העסקה וקבלת אישור חברת האשראי לפיו החיוב נקלט ואושר (לא כולל שישי-שבת, ערב חג וחג, וחול המועד)
האם אתם מציעים משלוח חינם?
עלות דמי משלוח עם שליח עד הבית בהזמנה החל מ-199 ₪ הינה ללא עלות, בהזמנה מתחת לסכום זה, דמי המשלוח יהיו 30 ₪ אשר יתווספו לסל הקנייה בעת התשלום, איסוף עצמי מנקודת חלוקה 15 ₪, ניתן גם לבצע משלוח לסניף הקרוב לביתך ללא עלות וללא סכום הזמנה מינימאלי.
מה אפשרות המשלוחים באתר?
אפשרויות שילוח שעומדות לרשותך בעת ההזמנה הן:
1. נקודת חלוקה – איסוף עצמי מנקודת חלוקה שקרובה לביתך, וניתנת לבחירתך בעת ביצוע ההזמנה
2. משלוח עד אליך – משלוח על ידי שליח לביתך או למקום עבודתך
3. איסוף עצמי מסניפי הרשת – רשימת הסניפים בארץ
דמי משלוח הם:
- בהזמנה עד 199 ₪ (כולל מע"מ), עלות המשלוח היא 30 ₪.
- בהזמנה מעל 199 ₪ (כולל מע"מ), לא ייגבו דמי משלוח.
- איסוף עצמי מנקודת חלוקה 15 ₪
- ללא עלות – איסוף עצמי מסניפי הרשת
האם אתם שולחים לחו"ל?
לא. שירות המשלוחים פועל רק בישראל. מה שכן, אם אהבת דגם שלנו, ניתן להזמין את המשלוח לחבר או משפחה, ואז דרכם לבצע שילוח למדינת היעד
מה צריך לעשות אם התגלה פגם במוצר?
במקרה כזה, חשוב לעדכן את צוות השירות של BOGART בהקדם, על מנת שיוכלו לטפל בפנתייך בהקדם האפשרי.
שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותך בכל שאלה או בקשה. אנו זמינים בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 10:00–15:00, בטלפון 1-700-55-66-85 או בפנייה ב-WhatsApp שירות הלקוחות שלנו בלחיצה כאן.
מחוץ לשעות הפעילות ניתן לפנות אלינו במייל, בהודעת SMS או בהודעה פרטית בפייסבוק, וצוות שירות הלקוחות ידאג לחזור אליך ולטפל בנושא בהקדם.במידה ויתגלה פגם מוצדק במוצר, תסופק החלפה ללא עלות לפי צורת המשלוח בה בוצעה ההזמנה.
מה צריך לעשות אם חסר פריט בהזמנה?
במקרה כזה, חשוב לעדכן את צוות השירות של BOGART בהקדם, על מנת שיוכלו לטפל בחוסר בהקדם האפשרי.
שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותך בכל שאלה או בקשה. אנו זמינים בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 10:00–15:00, בטלפון 1-700-55-66-85 או בפנייה ב-WhatsApp שירות הלקוחות שלנו בלחיצה כאן.
מחוץ לשעות הפעילות ניתן לפנות אלינו במייל, בהודעת SMS או בהודעה פרטית בפייסבוק, וצוות שירות הלקוחות ידאג לחזור אליך ולטפל בנושא בהקדם.במידה ויתגלה חוסר פריט, תסופק השלמה ללא עלות לפי צורת המשלוח בה בוצעה ההזמנה.
מה ניתן לעשות במקרה של חוסר התאמה בין ההזמנה למה שסופק בפועל?
במקרה כזה, חשוב לעדכן את צוות השירות של BOGART בהקדם, על מנת שיוכלו לטפל בחוסר ההתאמה בהקדם האפשרי.
שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותך בכל שאלה או בקשה. אנו זמינים בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 10:00–15:00, בטלפון 1-700-55-66-85 או בפנייה ב-WhatsApp שירות הלקוחות שלנו בלחיצה כאן.
מחוץ לשעות הפעילות ניתן לפנות אלינו במייל, בהודעת SMS או בהודעה פרטית בפייסבוק, וצוות שירות הלקוחות ידאג לחזור אליך ולטפל בנושא בהקדם.במידה ויתגלה חוסר התאמה, תסופק החלפה ללא עלות לפי צורת המשלוח בה בוצעה ההזמנה.
ביטול עסקה, החזרות והחלפות
מה הזמן שעומד לרשותי לבצע החלפת או החזרת פריט?
החלפת הפריט במוצר אחר או השבתו כנגד קבלת זיכוי כספי (או קבלת שובר זיכוי המונפק ע"י החברה לפי בחירת הלקוח) תיעשה בחנויות "BOGART" (לא כולל חנויות עודפים), בהתאם למדיניות ההחלפות הכללית הנהוגה ברשת חנויות החברה, כפי שתעודכן מעת לעת, וזאת בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר על ידי הלקוח ובתנאי שלא נעשה במוצר שימוש כלשהוא.
כמה זמן לוקח לקבל את ההחזר?
הפריט שהוחזר יתקבל בסניף, והסניף יעביר את בקשת ההחזר למשרדי BOGART לבדיקה.
החזר כספי במקרה של ביטול עסקה יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה בתוך 14 יום ממועד קבלת הבקשה לביטול העסקה ו/או החזרת הפריט לפי המאוחר מביניהם, ביטול עסקה בכרטיסי דביט למיניהם (דיירקט) יבוצע במזומן תוך 7 ימי עסקים.איך אני עוקב אחר ההחזר שלי?
כדי לעקוב אחר סטטוס ההחזר שלך, אנא עיין בדוא"ל האישור שקיבלת מאיתנו.
לאחר קבלת אישור ההחזר שלך מאיתנו במייל, יש לבצע מעקב מול חברת האשראי שלך
מהי מדיניות ההחזרים וההחלפות שלכם?
השבת פריטים ו/או החלפתם בפריטים אחרים ו/או קבלת זיכוי כספי תתבצע בכפוף למדיניות החזרות והחלפות
מועדון חברים - VIP MEMBERS
האם ניתן להשתמש במועדון החברים של BOGART גם באתר?
היי, נכון להיום, האתר לא תומך בשימוש ישיר במועדון, מה שכן, כל חברי מועדון BOGART יכולים לצבור נקודות גם ברכישה מהאתר, רק חשוב לאחר ביצוע ההזמנה, לעדכן במייל, פנייה באתר או בווטסאפ של שירות הלקוחות, שהתבצעה רכישה באתר, למסור את מספר ההזמנה, ותעודת זהות של בעל המועדון, וצוות השירות ישמח לעדכן את הנקודות עבור רכישה זו, בחשבון המועדון של בעל הת"ז.
חשוב לדעת, את הטבת יום ההולדת של 20% הנחה, ניתן לממש נכון להיום, רק בסניפי הרשת
כמה עולה לחדש חברות במעודון החברים של BOGART?
חשוב לדעת, חידוש מנוי ניתן לבצע בסניפים בלבד.
עלות החידוש או הצטרפות הינה 49 ₪ לשנה, ותהיו זכאים:1. צבירה של 10% בנק' מערך כל הקניה (חשבונית).
2. 50 ₪ מתנה למימוש החל מהחודש העוקב להצטרפות ובתוקף ל-3 חודשים.
3. וגם מתנת יום הולדת של 20% הנחה למימוש 1 בחודש יום ההולדת.









